Як неможливо відокремити відокремити процес навчання від процесу виховання, так неможливо відокремити проблеми школи й бібліотеки . Завдання бібліотеки – інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу. В бібліотеці створений інформаційно-методичний банк на допомогу навчальному процесу, де представленні дидактичні матеріали, методичні поради для проведення предметних тижнів, методичні посібники для вчителів і учнів, інформаційні бюлетні. В тематичних папках зібрана інформація про навчальні заклади, порядок зарахування в ВНЗ, нові педагогічні технології. Бібліотека бере активну участь у проведенні предметних тижнів. Відповідно тематики організовує виставки літератури ,підбирає літературу для проведення вікторин, допомагає учням у доборі літератури для написання рефератів , проводить масові заходи.
Організовуються тематичні екскурсії до бібліотеки, проводяться бесіди, вікторини, знайомства з новими книгами…
Під час спілкування , індивідуальних бесід бібліотекар бере участь у розвитку навчальних навичок читання, створює вільний доступ до книжкового фонду. Адже потрібно домагатися не читання заради читання, а читання як самостійної діяльності дитини у світі книжок, з якої починається її освіта, самовиховання.