Меню сайту
Пошук
Календар
« Березень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Архів записів
Друзі сайту
Як неможливо відокремити відокремити процес навчання від процесу виховання, так неможливо відокремити проблеми школи й бібліотеки . Завдання бібліотеки – інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу. В бібліотеці створений інформаційно-методичний банк на допомогу навчальному процесу, де представленні дидактичні матеріали, методичні поради для проведення предметних тижнів, методичні посібники для вчителів і учнів, інформаційні бюлетні. В тематичних папках зібрана інформація про навчальні заклади, порядок зарахування в ВНЗ, нові педагогічні технології. Бібліотека бере активну участь у проведенні предметних тижнів. Відповідно тематики організовує виставки літератури ,підбирає літературу для проведення вікторин, допомагає учням у доборі літератури для написання рефератів , проводить масові заходи.
Організовуються тематичні екскурсії до бібліотеки, проводяться бесіди, вікторини, знайомства з новими книгами…
Під час спілкування , індивідуальних бесід бібліотекар бере участь у розвитку навчальних навичок читання, створює вільний доступ до книжкового фонду. Адже потрібно домагатися не читання заради читання, а читання як самостійної діяльності дитини у світі книжок, з якої починається її освіта, самовиховання.